czwartek, 4 października 2012

Dzisiejszy dzień nie należał do tych lepszych wczorajszy również a to przez ząb któremu tak wczoraj zachciało się boleć także dzisiaj wiadomo kierunek- gabinet dentystyczny.Znieczulenie brałam po raz pierwszy w życiu gdy nie jest to potrzebne bo do normalnego leczenia nie biorę nie liczę tutaj leczenia kanałowego 3 lata temu gdzie znieczulenie było koniecznie,ale dzisiaj strach wziął się we znaki i się zdecydowałam.Także do teraz siedzę i połowy szczęki nie czuje,ale ważne ,że już nie boli i za miesiąc kolejna wizyta. 
Również dzisiaj wybrałam się do apteki po stopery do uszu które mam nadzieje ułatwią mi jeszcze bardziej naukę i nie będą mnie rozpraszać żadne hałasy itp.
Co do nauki idzie mi niezlę ,ale muszę przyspieszyć korki z chemii będą więc będzie jeszcze większa motywacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz